Rezervarea
Vă recomand să vă rezervați cât mai curând locul la evenimentul/tura/expediția care vă interesează, întrucât principiul care se aplică este „Primul venit, primul servit!”.
Vă rog să citiți cu atenție toate informațiile despre eveniment/tură/expediție, inclusiv despre echipamentul necesar, și faceți o evaluare realistă a capabilităților dumneavoastră fizice și mentale.
Dacă vă hotărâți să mă angajați, nu trebuie decât să apăsați butonul CONTACT pentru a-mi trimite un email sau pentru a mă suna. Vă promit un răspuns prompt, în care vă voi pune la dispoziție toate informațiile necesare.
După ce vom intra în legătură, vă voi solicita câteva informații referitoare la mărimea grupului (dacă este cazul), vârsta participanților, condițiile de sănătate, nivelul pregătirii fizice, durata vacanței, bugetul estimat și modul în care vă doriți să fie personalizată vacanța dumneavoastră.
Plata serviciilor mele va fi făcută după cum urmează: 30% după angajarea fermă și primirea detaliilor necesare, 70% cu minimum 30 de zile lucrătoare înaintea zilei de începere a activității. Plățile pot fi făcute (prin transfer bancar sau TransferGo) în euro sau în lei, la cursul de schimb al B.N.R. din ziua plății ( aici puteți verifica cursul de schimb al B.N.R.).
Asigurarea de călătorie
Incheierea unei asigurări de călătorie este obligatorie pentru toți clienții mei. Aceasta trebuie să acopere riscurile specifice activităților de drumeție montană/alpinism, evacuarea cu ajutorul elicopterului și repatrierea.
Responsabilitatea finală îmi aparține!!!
Siguranța participanților la activitățile/turele/expedițiile mele este, întotdeauna, prioritatea mea numărul 1.
Cu toate acestea, trebuie să aveți în vedere faptul că mediul montan poate fi, de multe ori, imprevizibil. Eu voi incerca permanent să iau toate măsurile necesare pentru a asigura siguranța și buna dispoziție a participanților. În ciuda experienței profesionale a ghidului montan, nu toate evenimentele pot fi prevăzute și evitate; astfel de evenimente pot prezenta elemente de risc cu efecte dificil de luat în calcul.
Clienții își rezervă locul la eveniment/tură/expediție înțelegând că responsabilitatea finală în ceea ce privește luarea deciziilor, în numele grupului și a siguranței membrilor acestuia, îmi aparține mie. În situația în care voi considera că nivelul pregătirii fizice, starea de sănătate, comportamentul ilegal sau antisocial al unui client pot pune în pericol siguranța celorlalți membrii ai echipei, am autoritatea de a-l exclude, în orice moment, și de a nu-i mai permite continuarea participării. În această situație, clientul exclus nu are dreptul la nici un fel de compensații sau rambursare a banilor.
Afecțiunile și informațiile medicale nedeclarate!!!
Vă rog să mă informați în momentul rezervării participării la eveniment/tură/expediție dacă aveți afecțiuni medicale care ar putea influența participarea dumneavoastră sau ar crea o stare de disconfort celorlalți participanți. În situația în care, ca urmare a nedeclarării acestor informații, buna desfășurare a evenimentului/turei/expediției vor fi afectate, există posibilitatea recuperării costurilor de la clientul aflat în culpă.
Condițiile meteorologice
Evenimentele/turele/expedițiile mele se desfășoară în mediul montan, unde efectele condițiilor meteorologice pot fi severe, chiar și pe timpul verii. Acestea pot limita atingerea obiectivelor propuse, având în vedere faptul că siguranța dumneavoastră este cea mai importantă. Pot exista situații în care să nu putem finaliza activitatea sau etapa propusă ca urmare a condițiilor meteo nefavorabile.
Informați-vă înaintea participării la eveniment/tură/expediție!
Înainte de a vă rezerva locul la evenimentele/turele/expedițiile mele, vă rog să vă asigurați de faptul că ați citit și înțeles toate informațiile postate pe website; în situația în care aveți neclarități, întrebări sau observații, vă rog să nu ezitați să mă contactați.
Anularea rezervării
Dacă un client decide să își anuleze participarea la eveniment/tură/expediție, penalitățile datorate vor fi de:
a) 30% din costul total al serviciilor, indiferent de momentul renunțării;
b) 50% din costul total al serviciilor, dacă anularea este făcută cu 20-30 de zile lucrătoare înaintea începerii activității;
c) 100% din costul total al serviciilor, dacă anularea este făcută cu mai puțin de 20 zile lucrătoare înaintea începerii activității;
Dacă aveți întrebări sau observații, vă rog să mă Contact.